In het examenjaar 1989, ik zat in havo 5, werd mij door de werkgroep “laatste schooldag” gevraagd een portrettekening van dhr. Van den Akker te maken.
Dit portret gaven we hem na de examens of bij de diploma-uitreiking in 1989.
Gerelateerde herinneringen
-

1993 – Kristel Ashra-Coolen
Niveau: HAVOHoe groot en werelds het lijkt als je er op je eerste schooldag als brugklasser binnenloopt, hoe klein en ‘dorps’ je […] -

1989 – Mikel Adriaansen
Niveau: HAVODe Philips van Horne kende een aantal typische geluiden die ik, als ik me concentreer, nog kan oproepen. Je hoorde […] -

2004 – Linda van der Sanden
Niveau: VWOHet mooiste stukje gebouw dat inmiddels niet meer als zodanig bestaat: de oude F-vleugel! Muziek, tekenen, handvaardigheid, techniek, Duits: allemaal in […] -

1998 – Joan Kessels
Niveau: VWOWat leek het toch enorm groot: de gymzalen, de trappen, maar vooral die aula. Nu zitten mijn eigen kinderen op […]

Laatste berichten
Toekomstige evenementen
Er zijn momenteel geen toekomstige events.




